HPE Pointnext Tech Care Essential Service with Defective Media Retention Post Warranty - utökat serviceavtal - 1 år - på platsen

HPE Pointnext Tech Care Essential Service with Defective Media Retention Post Warranty - utökat serviceavtal - 1 år - på platsen H41K7PE
Framsidan
Logga in för pris
Information
 
 Finns på lager - omgående leverans
Hewlett Packard EnterpriseTillverkareHewlett Packard EnterpriseArtnr
H41K7PE
Allmänt
Inkluderad serviceMaterial och tillverkning
PlatsPå platsen
Full kontraktsperiod1 år
Svarstid4 timmar
Service tillgänglig24 timmar per dygn / 7 dagar per vecka
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - svarstid: 4 h (avstånd från kundanläggning - 160 km) - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 15 minuter - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1
Produktinformationsstöd - åtkomst till Knowledge Base - 1 år
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 1 år
Tekniskt stöd - visuell fjärrstyrning - 1 år
Uppdatering vid nya versioner - 1 år
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 1 h - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - svårighetsnivå 2/3
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - svarstid: 8 h (avstånd från kundanläggning - 320 km) - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Produktinformationsstöd - webbstöd / internetstöd - 1 år
DMR (Defective Media Retention) - 1 år
Kompatibilitetsinformation
Designat förHPE ProLiant ML350 Gen10 Special Server

 

Konica Minolta Webshop
Kundvagn
Visa priser inkl moms
Varor: 0 stSumma: 0 kr